AVON Recenze č.1


KRÉM NA RUCE S KOKOSOVÝM OLEJEM- novinka leden/2018


Cena: 29,90 s nákupem výrobku z katalogu
Použití: na suchou až velmi suchou pokožku
Moje dojmy:
Krém se lehce roztírá, přičemž se mění na lehce vodnatou konzistenci. Příjemně voní po kokose a zanechává na rukou lehký film, kdy víte, že krém máte, ale neobtěžuje svou mastnotou. Je to první krém na ruce od Avonu, který zkouším, a jsem s ním velmi spokojená.




ANEW CLINICAL HYDRA RECOVERY - noční hydratační maska

Cena: stálá cena 500,-, v akci i 190,-
Použití: Noční maska. Lze nanést i na noční krém. Díky kyselině hyaluronové, obsažené v perličkách, intenzivně hydratuje. Použití 1x - 2x za týden. Pro všechny věkové skupiny.
Moje dojmy:
Masku nanáším na noční krém cca 1x za týden. Je bez vůně a lehce se roztírá. Perličky se při roztírání snadno rozpouští. Trvá delší dobu, než se úplně vstřebá. Doporučuji proto nanášet v době, kdy si budete mýt vlasy a nebo spát s culíkem, či jinak sepnutými vlasy. Během noci se totiž mají tendenci lepit na obličej, obzvlášť, pokud si jdete lehnout krátce po použití. Pleť je ráno opravdu hydratovaná a jemná a nestahuje mě ani po opláchnutí vodou. Balení vydrží opravdu dlouho.

SLUPOVACÍ PLEŤOVÁ MASKA S OKURKOU A ČAJOVNÍKEM


Cena: běžná 149,90, v akci i za 29,90, já ji koupila za 49,90
Použití: 1x týdně, nechat působit 20 minut. Na pleť smíšenou až mastnou se sklony k tvorbě pupínku.
Moje dojmy:
Doporučuji nanést silnější vrstvu, jinak se špatně slupuje. Příjemně voní po okurkách a chladí. V létě ideální. Během schnutí, které sice nějakou dobu trvá, cítíte jak stahuje, proto se vyhněte při nanášení partii nad horním rtem, jinak nebudete moct mluvit, ani jinak používat mimiku kolem úst. Pokud už vás třeba někdo rozesměje, nehezky se v oblasti napnutí odloupne a tím pádem přestane v dané oblasti účinkovat. Pokuste se u toho tedy odpočívat a ne dělat všechno možné, jako já. Po sloupnutí lze na masce vidět její peelingové účinky. Za mě spokojenost. Je za pár korun a vydrží asi na 10 použití možná i víc, ještě jsem ji nespotřebovala.

Komentáře